tappaandanpost från Finland

Idag kom ett 9kg tungt paket från Finland till bussgods, för mig att hämta. Det var min älskade kusin och hennes mamma som varit i mormors hus och tagit vara på  textilier och fraktat ner till mig. Mina önskningar var stooora men mina förväntningar små. Så när jag öppnade paketet så tappade jag nästan andan över vissa av tygerna.

På bilden är bara godbitarna med. Mina största favoriter är det röda stooorblommiga och det vita med blåa stoora blommor. Och förklädet (som har hel kjol!).

Vilken skatt!!! <3


Kommentarer
Postat av: mossanvit

Fantastiska tyger! Hoppas på att få se vad du gör med dem också. :)

2011-07-25 @ 19:32:21
Postat av: Marie Lundin

Ååååå!

2011-07-30 @ 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0