Solliv från förr

Tidigare i sommar var jag på min vanliga söndagsloppisrunda här i trakten med Östregårds Loppis som höjdpunkt. Eftersom jag vägrar gå in med vassa armbågar och SPRINGA fram när dom öppnar grindarna kl.12 så brukar de största fyndfynden utebli. Men varje söndag har jag med mig en kasse hem, med ett eller flera (för mig) fynd. Den redan nämnda söndagen fick jag med mig något så vackert som ett vintage solliv från Triumph. Mint kondition, med prislappen kvar på. I min storlek! O.O Hur stor är den sannolikheten? 10:- betalade jag för den dessutom.

Så fort jag jobbar lite mer frekvent (är mammaledig från en underklädsbutik) så ska jag ta den med till jobbet en dag när vi har vår underbara säljare Torbjörn från Triumph där. Han kommer bli lika varm i hjärtat som jag.

Underbara ting!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0