jagskabaratappa4kilo-kjolen

För några veckor sedan gjorde jag och vän T en rejäl loppissöndag. Rejäl med mina mått mätt innebär allt över 2h hemifrån utan man och barn (min minsta är 6 månader bara). Vi var iväg i 5h. T fann denna kjol åt mig och för 10:- så struntade jag blankt i att den är liiite för liten för mig. För jag SKA ju ändå gå ner i vikt (har ni hört den förr?).
Men den är ju så underbar att bara kjolen i sig är en morot nog att kämpa på lite ;)



(kjolen ligger fö på en 2.5m lång superfin trasmatta som fyndades samma långrunda. 60:- kostade den och dag 1 tappade maken avokado på den, dag två tappade maken avokado på den och dag tre spillde han nånslags saft. Kan han inte bara säga att den är ful och aldrig borde ha köpts? ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0