Ger mig ut i bloggeriet

Ja nu var det så dags igen. Nadja ska återuppta bloggandet. Förra bloggen handlade om stickning och denna nu handlar om loppis- och secondhandfynd. Jag hoppas att någon mer än jag ska ha glädje av denna lilla smala blogg.

Ska börja med att berätta att jag inte är ny i loppissvängen alls. Jag har alltid älskat att springa på loppis och secondhandbutiker, det är mer fynden som har varierat över tid. De intressanta fynden jag jagar just nu är (utan inbördes ordning):

* Leksaker
* Textilier
* Porslin

Leksakerna ämnade till min son, Axel 6 månader. Hittills har det blivit många skallror, mobiler och dyl. Han gillar dom och jag älskar dom - och det säger kanske lite av vem dom är till (egentligen ;) )

Textilierna ämnade till hela familjen. Tanken är att det ska sys än det ena än det andra - men många tyger/påslakan/dukar etc hamnar ihopvikta i min hylla. Som ögongodis.

Porslinet ämnade köket och familjen såklart. Och en framtida sommarstuga (åh vilken fin servis jag fyndade i veckan, perfekt till ett litet torp!!).

Så ja, nu kör vi då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0