duk eller blöjförvaring, same same.

När jag var gravid med Axel så var jag fången i mitt eget hem (framåt slutet även i min egen säng) - då jag hade extrem foglossning och på det bor utan hiss på tredje våningen. Så jag hade en hel del tid och lite ork då och då. Så jag sydde lite ditt och lite datt. Bland annat denna blöjförvaring som jag nu ska visa.

Den köptes som en fyrkantig duk på Erikshjälpen för 30:- och blev sen en (enligt mig) snygg förvaring för blöjor. Den hänger vid sidan om skötbordet/tvättmaskinen inne i mitt badrum. Lövley :)



(idag är det blöjor i 2-3 fack, sedan salvor och jox i en och ibland även en full med strumpor... av ngn anledning)

Kommentarer
Postat av: Ida

Varit inne här och kikat förr, men då kommenterade jag av någon anledning inte. Tycker denna blöjförvaring är galet smart och snygg. :)

/Ida

2011-10-04 @ 18:41:25
URL: http://ida-frokenz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0