det svåraste

Det svåraste i att springa på loppis och second hand är, tycker jag, att inte köpa allt man tycker är fint (och som man faktiskt har råd med). Senast idag var jag inne en snabbis på Human bridge i stan (eller har dom bytt namn?) och hittade tre underbara klänningar som definitivt inte hade mitt namn skrivet på sig. Men dom var så FINA! Samma sak igår i Östregård, där hittade jag en tokfin riktig "kärring klänning/rock" från Almedahl som var helt fantastisk! Det kliade i fingrarna både igår och idag - jag ville ville köpa dom. Men till vad? Hänga i garderoben och klappa på bara? Hade jag vetat att karln inte skulle tokprotestera så skulle jag dock lätt hängt dom på vackra galgar och sen upp på väggen. Som ögongodis <3

No pictures dessvärre.

(Men en klänning köpte jag idag faktiskt. Den är dock helt oprovad av mig så det är lite spännande. Återkommer med information om resultat och ev även ett fotobevis. Risken är att den är för söt och snäll. Klänningen alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0