Den ovärderliga hjälpen

Vet ni hur svårt det är att ta en bra bild på saker som ligger på golvet? Jo det är jättesvårt, iallafall om man som jag har tre katter som dels är hysteriskt nyfikna och även hysteriskt irriterande. Jag har en stoor hög med kassa foton där det är med en eller annan kattdel på bilden. När jag skulle fota min fina trasmatta fyndad på Emmaus Björkå så gav jag upp. Alla bilder ser likadana ut, mer eller mindre. Så jag tog den bild som gör katten mest rättvisa (vilket inte är det lättaste alls, med en liten nakenkatt som Udda, som är snabb som en vessla. Men här står hon nästan still iallafall).

35:- och söt som socker
(mattan, inte katten. Eller ja, katten är också söt som socker men kostade betydligt mer och inte på Emmaus).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0