Brudklänningen min

För en dryg vecka sedan så gifte jag mig. Jag och min karl stal lite av vår sons namnfest och passade på att låta oss vigas. Dagen till ära hade jag köpt både ny klänning och nya skor men samma morgon som vi skulle namnge vår Axel Stig Jörgen samt vigas bytte jag ut hela min outfit. Istället för den nya och fina klänningen från Lindex så blev det secondhandfynd från Erikshjälpen. Istället för nya fina skor från Nilssons så blev det loppisskor från Östregårds Loppis. Och vet ni - jag vart skitsnygg!

Titta bara:





Klänning 75:-
Skor 20:-
Skärp hittades i garderoben

Kommentarer
Postat av: Marie Lundin

Japp! Du var kanonfin! Men det är du å andra sida alltid!:)

2011-07-30 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0