återuppstånden

Ja nu börjar jag vakna till liv igen. Det var tuffa readagar på jobbet men nu är jag på banan igen. Eller ja, inte helt - för då hade jag varit ute på min söndagsloppisrunda men istället sitter jag i min nya pyjamas och slöar hemma. Men nästan!

Tänkte visa mitt senaste fynd och kanske mitt roligaste och mest otippade fynd. Jag har i några veckors tid letat mig BLÅ (grön?) efter en illgrön handväska modell mindre - utan resultat. På loppisar, secondhand, tradera, åhléns och ja - you name it.

Iallafall - In på jobbet i fredags kom en mamma med dotter - som skulle handla. Mamman hade en URsnygg handväska och väl i kassan kunde jag inte låta bli att kommentera den. Hon bröt ihop av skratt och berättade att hennes dotter närpå hade vägrat följa med ut om mamman verkligen hade Den handväskan på sig. Men hon hade hittat den när hon städrensade och tyckte själv att den iallafall var helt okej. Det hela slutade iallafall med att jag köpte väskan av henne. Hon ville ge mig den men jag insisterade och betalade en hundring (hade lätt kunnat ge det dubbla). Så beskåda min vackra gröna handväska - fyndad på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Marie Lundin

Tuff liten tingest!:)

2011-08-07 @ 20:47:10
Postat av: Anonym

:-D Snyggt gjort!

2011-08-08 @ 09:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0